4 ekim 2015

Aşırı uyuyan biri hiç olmadım da, hele sabahı seven biri olarak..yine de 7-8 saat uyurdum sanki. .Şimdi ise hiçe yakın, ‘kendini merkezine çekmek’ lafını  anlayıp uygulamalıyım., yoksa iyi değilim..

Bir kaç gün önce böyleydim gerçekten, kafam çok karışmıştı bir konuda ve düşünerek çözememiştim..Şimdi en azından uykum 4 saate çıktı, yani daha iyiyim. Merkezde değilim, yine de, merkeze yakınım. Zihnimde düşünmeyi, evirip çevirmeyi azalttım. Biraz da oluruna bıraktım yani..hep ben mi düşüneceğim birazda oluru düşünsün artık..

1 ekim 2015

Meğer ne şapşalmışım ben yıllardır, ciddiyet ve kibirle dolaşmışım..Ben kibirliydim deyince kimse inanmıyor bana, anlamıyorlar.. O kadar iyi saklamışım yani..Halbuki kibirden ve beğenilme isteğimden iyiymiş gibi davranmışım ben..

Herkes bana siz çok kibarsınız diyor, kibar değildim kibirliydim.. anlamıyorlar, söylüyorum hala inanmıyorlar.O kadar derine gizlemişim yanii.

Şimdi nerede, yerlerde olmasa da sürünüyorum..Kibir gelecek olursa takipteyim ve görüyorum onu..gördüğüm içinde kabul ediyorum. Dengesi olmalı bunun, ben bilmiyordumm..